A siker lépései: cikk marketing tippek és trükkök

A siker lépései: cikk marketing tippek és trükkök

Ha nem ismeri a cikkmarketing különböző elemeit, az sokat árthat a vállalkozásának. Ahelyett, hogy aggódna amiatt, amit nem tud, miért nem építi fel azt, amit tud, kezdve a cikkben található marketing tippekkel, és jobban érdeklődve a segítségre kínált források iránt.

Időről időre érdemes elővennie a múlt híreit, és bemutatnia azokat a hírlevél borítóján. Ez jó ötlet, mert az olvasók egy része figyelmen kívül hagyhat egy cikket, és lehetőséget kap arra, hogy elolvassa.

Ha más, hasznos és kapcsolódó cikkekre mutató hivatkozásokat is hozzáad, óriási előnye lehet a cikkmarketingnek. A link hátlapok hozzáadásának előnye az, hogy segít a keresési rangsorban, és egyre több cikkhez jut el az olvasó.

Ahogy a cikkek marketing erőforrásai bővülnek, győződjön meg arról, hogy cikkei széles körben hivatkoznak egymásra. Ne csak linkelés céljából hozzon létre linkeket a cikkek között, hanem próbáljon minden ésszerű lehetőséget kihasználni, ha az egyik cikk támogatná a másikat. A cikkhivatkozások jól hivatkozott hálózata jelentősen növeli olvasóközönségét.

Fontos, hogy türelmes legyen a cikkmarketing taktikák alkalmazása során. A cikkmarketing biztosan nem a leggyorsabb online hirdetés. Az előnyök hónapokba telnek, amíg hatással vannak a webhely forgalmára. Az egyik egyértelmű előny, amelyre összpontosíthat, hogy a cikkek marketingje meglehetősen hosszú távú stratégia; forgalomnövelő hatásai a kezdeti erőfeszítések után sokáig megmaradnak.

Ha a célközönség rendelkezik saját technikai nyelvi vagy szleng kifejezésekkel, használja azokat szabadon a cikkekben. Ez nemcsak azért vonzza őket, mert megértik, amit mond, hanem azért is, mert olyan érzéseket kelt bennük, mintha inkább az egyedi csoportjuk tagjai lennének.

Nézze meg a versenyt. Annak biztosítása érdekében, hogy olvasóit szerezze, tanulmányozza azokat a blogokat és webhelyeket, amelyek hasonló cikkeket kínálnak a sajátjához. Tudja meg, mit csinálnak, és találja meg a módját annak, hogy jobban tegye. Ha olyasmit ad az olvasónak, amit máshol nem tud, az biztos módja annak, hogy visszatérjen hozzád.

Ha még csak most kezdi, csak egy cikkkönyvtárat válasszon ki. Tekintse át a cikkcímtár -adatbázisokat, hogy megtudja, melyik az Önnek legmegfelelőbb, és dolgozzon az ismerkedésen. Csak egy könyvtár használata segít megtanulni a köteleket, mielőtt fejjel a mezőbe merül.

Ahhoz, hogy ötleteket gyűjtsön saját cikkmarketing tevékenységéhez, tekintse át a címtárak "legnézettebb" kategóriájában felbukkanó cikkeket. Hogyan szerveződnek? Milyen a hangnemük? Mennyire hivatalos vagy informális a nyelvük? Egy példa egy hatékony oktatási eszköz, és a kiválasztott cikkkönyvtár legnézettebb cikkei nagyon sikeres példák a tanulmányozásra.

A cikkhez kapcsolódó képek hozzáadásával szemet gyönyörködtető kiegészítést adhat a cikkhez, hogy növelje marketing potenciálját. Biztosnak kell azonban lenni abban, hogy a kép nem a tartalmat alkotja, hanem egyszerűen kiegészíti a meglévő cikk tartalmát, így az információ még mindig ott van.

A cikkek marketingje kissé zavaró lehet azok számára, akik nem ismerik a folyamatot, de ha többet megtud róla, akkor megkapja a folyamatot és mindent, amiért működik. Tudnia kell, hogyan kell dolgozni, és helyesen kell működnie, és a cikk tippjei nagyszerű forrást jelentenek az induláshoz.