Hidd el, hogy elérheted a cikkmarketinget, de ne feledd ezeket a módszereket

Hidd el, hogy elérheted a cikkmarketinget, de ne feledd ezeket a módszereket

A múltban nagyon sok munkalehetőség adott helyet az automatizálásnak, de vannak olyan dolgok az életben, amelyeken a számítógépek egyszerűen nem képesek jobban, mint az emberek. A tartalom írása egyike ezeknek a dolgoknak, és ezért kell a cikkmarketinghez annyi tudás, hogy helyesen lehessen kihúzni. Tudjon meg többet róla alább.

Mindig őszintenek és megbízhatónak kell lenned. Sokan nem hajlandók teljesen megbízni abban, amit az interneten olvasnak. Ha olyan termékeket hirdet, amelyekben nem igazán hisz, olvasói elmondhatják, és több negatív gondolatuk lesz arról, amit írsz.

Adjon módot olvasóinak a tartalom megosztására. Ha valaki élvezi a tartalmát, és meg akarja osztani azt, akkor ezt mindenképpen engedélyeznie kell. Minél több egyéni tartalom van megosztva, annál inkább megjelenik webhelye a keresők számára. A megosztás növelheti az olvasóközönséget is, mivel lehetővé teszi, hogy azok az emberek, akik esetleg nem keresnek rá, láthassák az Ön tartalmát.

Adjon hasznos információkat olvasóinak. Mindenki azt akarja gondolni, hogy a cikk fontos információkat tartalmaz számukra. Ha tudsz szállítani, akkor visszatérnek.

Amikor cikkeket ír egy cikkmarketing stratégia részeként, győződjön meg arról, hogy informatívak-e. Bár úgy tűnhet, hogy a cikkmarketingnek több köze van az elhelyezéshez és az összekapcsoláshoz, mint ahhoz, hogy a potenciális ügyfeleket elolvasják a cikkeket, minden cikket úgy kell kezelnie, mint egy értékesítési ütem vagy egyszeri lehetőséget, hogy elnyerje az ügyfél bizalmát.

A cikkmarketing erőfeszítéseinek frissessége érdekében gyakran változtassa meg cikkei formátumát. Ne legyen önelégült, és töltsön be új tartalmat ugyanazon képletbe újra és újra. Használjon tipplistákat, útmutatókat, anekdotákat és más archetípusokat, hogy változatosabbá tegye cikkeit. Nemcsak a változatos cikkformátumok fogják megtartani az olvasók érdeklődését, hanem azt is, hogy érdekesebbnek találják őket az így előállított formában.

Ha csak most kezdi, csak egy cikkkönyvtárat válasszon ki. Tekintse át a cikkcímtár -adatbázisokat, hogy megtudja, melyik az Önnek legmegfelelőbb, és dolgozzon az ismerkedésen. Csak egy könyvtár használata segít megtanulni a köteleket, mielőtt fejjel a mezőre merül.

Amint önbizalmat szerez a cikkmarketing folyamatban, állítson reális, de kihívást jelentő célt a cikkgyártás üteméhez. Nincs arany alak, amit el kell érned. Egyensúlyozzon a rendelkezésre álló idővel, az írási készséggel és egyéb kötelezettségeivel, hogy olyan cikkírási ütemtervre rendezze magát, amelyet fenntarthat anélkül, hogy feláldozná a cikk minőségét.

Cikkek írásakor használja a saját stílusát. Amikor rettenthetetlen vagy, a személyiséged megmutatja az írásodat és bevonja az olvasókat. Használja személyiségét, hogy ragyogóvá tegye a cikket.

Annak érdekében, hogy jobban kapcsolatba léphessen olvasóival egy cikkmarketing programban, összpontosítsa cikkét egy probléma megoldására. Ez átfogó célt és témát ad a cikknek, és ezt az olvasók is értékelik. A problémamegoldó cikk nemcsak növeli a kapcsolatát az olvasókkal, hanem óvatosan is arra ösztönzi őket, hogy megvásárolják termékeit vagy szolgáltatásait.

Amikor a következő cikk első vázlatát készíti, ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk elkészül. Az ilyen részletek izzadása az összetétel közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a vázlat elkészültéig. Gyorsabban fog írni - és jobb is.

Amint többet szeretne megtudni a cikkek marketingjéről, elkerülhetetlenül látni fogja, hogy egy-egy szilárd és működő tipp alkalmazásával sikerre vezethet egy utat a sikerhez. Amint az egyik módszer működni kezd, megnyitja az ajtót a taktika egy másik változatához, amelyet használhat. Vedd lassan a dolgokat, és használd ezeket a tippeket a siker érdekében.