Kapjon monetáris lendületet ezekkel a cikkmarketing technikákkal

Kapjon monetáris lendületet ezekkel a cikkmarketing technikákkal

Szüksége van egy kis segítségre a cikkmarketing és a benne foglalt folyamat megértésében? Ha nem vagy biztos benne, mit csinálsz, visszatarthatod a marketing ezen formájának teljes előnyeitől. Ha szüksége van a szükséges segítségre, és kényelmes helyzetben indul, akkor többet kell megértenie az ilyen típusú marketingről és működéséről. Használja a következő tippeket, hogy a dolgok kissé világosabbá váljanak a folyamatról és arról, hogy ez hol illeszkedik üzleti üzleti tervéhez.

A cikkmarketing minden sikeres internetes marketingkampány fontos eleme. Amikor cikkeket küld be ingyenes cikkcímtárakba, a cikk alján található szerzői erőforrás mezőbe felvehet egy linket a webhelyére. Ez nemcsak új ügyfeleket vonz az Ön weboldalára, hanem a keresőmotorok rangsorát is növeli azáltal, hogy növeli a webhelyére mutató visszalinkelések számát.

Cikk írásakor ne használja túl a kulcsszavakat. Be kell építeni őket a cikkbe. Győződjön meg arról, hogy megjelennek a címben, az első bekezdésben és a befejező bekezdésben. Ne használja őket a cikk törzsében, mert ez ismétlődik.

Mindig győződjön meg arról, hogy használja a helyesírás-ellenőrzési funkciót, mielőtt bármilyen tartalmat elküldené webhelyére. Nagyon kínos lenne egy minőségi termék és egy remek webhely, és akkor engedjék meg, hogy az emberek diszkontáljanak, mert olyan egyszerű problémákkal küzdenek, mint a helyesírás.

Ha cikkeit fogja forgatni, használjon embereket, ne szoftvereket. A cikkfonó szoftver gyakran nevetséges eredményeket hoz, és az internetes szörfösök csak vállat vonnak és kattintanak. Az emberi fonógépek viszont nemcsak a tartalom átírásában járnak jobban, hogy elkerüljék a keresőmotorok duplikált tartalmi büntetését, hanem olyan átírásokat is létrehozhatnak, amelyek kissé eltérő hangneműek, amelyek közül egy vagy több több konverziót eredményezhet, mint a többi (megtalálhatja ezt A / B teszteléssel pörgeti egymás ellen).

Kutassa meg íróját. Ha kiszervezi az írását egy másik személynek, ellenőrizze őket következetesen. Biztosnak kell lennie abban, hogy írásuk egyedi és eredeti. Használjon keresőmotort, hogy megnézze munkájuk egyes darabjait, mivel nem szeretné, hogy a nevét feltüntesse másolt vagy nem eredeti anyagban.

Hozzon létre egy fiókot egy cikkcímtár-webhelyen. A cikkkönyvtáraknak soha nem kell díjat fizetniük a regisztrációért. Ha mégis, akkor nem egy neves cég, és nem szabad használni. Csak az ingyenes webhelyek használata intelligens és hatékony módon lehet észrevenni. A töltő oldalak általában nem kapnak annyi figyelmet.

Amikor megpróbálja piacra dobni a cikkeket, ne felejtse el, hogy az információszolgáltatásnak első helyen kell lennie. Eladhatja magát, csak ne tegye ezt túl nyilvánvalóvá. Az olvasók olyan dolgokat keresnek, amelyek hasznukra válnak, és amikor csak megpróbálod eladni magad, akkor az olvasónak nem lesz előnye.

Használjon rövidebb, gyorsabb cikkeket a forgalom létrehozásához. Ha jobban belemerül a cikkmarketingbe, akkor érezni fogja a különböző célokat, amelyekhez cikkeket használhat. A linkek létrehozása és a keresőmotorok rangsorának javítása érdekében a címtáraknak és indexeknek elküldött cikkeknek nem kell csodálatos manifeszteknek lenniük. Küldje el rövid cikkeit ezekre a munkákra, és ne aggódjon túlságosan a minőségük miatt.

Ne féljen kipróbálni a cikkmarketinget, főleg, mert olyan nagy lehetőségeket kínál az online nagyobb és jobb jelenlétre. Használhatja ezt a típusú marketinget, hogy valóban javítsa kapcsolatát a célfogyasztókkal és a jelenlegi fogyasztókkal is. Ennek eredményeként számos ajtó nyílik vállalkozásának sikere érdekében. Remek tippeket a marketing módszerrel kapcsolatban próbálkozzon a méretre.