Tanácsok, amelyek segítenek a tégla cikknek az Ön számára történő munkájában

Tanácsok, amelyek segítenek a tégla cikknek az Ön számára történő munkájában



Ha a tégla cikk az üzleti promóció következő lépése, amely önnek helyesnek érzi magát, először meg kell győződnie arról, hogy a legjobb koncepciókat szem előtt tartja-e. Ha nem érti, hogy mi ad cikkeket a vállalkozás valódi reklámozásának, akkor nem kaphatja meg a kívánt eredményeket, de felhasználhatja az ebben a cikkben szereplő tanácsokat a megfelelő megértés megszerzéséhez.

Tartsa naprakészen a tartalmat, és ügyeljen arra, hogy a régebbi tartalom időtlen legyen. Míg a dolgok folyamatosan változnak, próbáljon frissített linket hozzáadni a régi cikkekhez. Ha a látogatók először régi cikkeket találnak, amelyek elavult információkat tartalmaznak, könnyen megtalálhatják a jelenlegi verziót a megvalósított link segítségével. Használja ki azokat a lehetőségeket, amelyek lehetővé teszik az olvasók számára, hogy cikkeiket a legfrissebb és a kapcsolódó tartalom szerint rendezzék.

Annak érdekében, hogy nagyobb forgalmat szerezzen a blogjában, használja ki a címkefelhőt. Minden egyes bejegyzéshez feltétlenül címkézzen releváns és népszerű kulcsszavakat, hogy a látogatók könnyen megtalálják, amit keresnek. Minél könnyebb a blog navigálása, annál több forgalmat fog elérni.

Használjon SEO kulcsszavakat cikkeiben. Néha az emberek, akik egy bizonyos kifejezést keresnek, nagyobb valószínűséggel vásárolják azt, amit eladnak. De ne vigyük túlzásba. Ha kulcsszavakkal tölti be a cikkét, akkor az természetellenesen fog elolvasni az emberek számára, és a keresőmotor-pókok potenciális spamnek fogják büntetni.

Ha a cikk már szerepel a saját webhelyén, ne küldje el a cikk könyvtárakba. Számos keresőmotor rendelkezik szabályokkal az ismétlődő tartalomról, és nem akarja eltávolítani a cikkét, mert több helyre teszi. Ehelyett írja át a cikket (a tartalmi „forgó” szoftver nagyon hasznos lehet), és küldje el az újraírt cikket a könyvtárakba.

Legyen zökkenőmentes szerpentin. Minden cikknek a végén kell cselekvésre ösztönöznie, ám sokszor túlságosan nyilvánvaló. Cikkének közvetlenül a cselekvésre ösztönözni kell anélkül, hogy az olvasók rájönnének, hogy ez történik. Gyakorold ezt addig, amíg az ön számára természetesnek nem válik.

Hagyja, hogy az emberek feliratkozzanak az Ön cikkeinek olvasására. Az előfizetési szolgáltatás igénybevétele nagyszerű módja annak, hogy tájékoztassa az olvasókat, amikor új cikket tesz közzé. Engedje meg, hogy iratkozzon fel, és e-mail figyelmeztetést kap minden alkalommal, amikor új anyagokat tesz közzé, és tudod, hogy minden e-maillel visszatérnek.

A jól megírt és érdekes cikkek valóban mindent megváltoztathatnak a tégla cikkekre tett erőfeszítéseid során. A megnövekedett megtérülést akkor fogja észrevenni, ha arra buzdítja a látogatókat, hogy térjenek vissza informatív tartalomért. A cikkírás könnyebbé válik, ha gyakrabban teszi, és gyorsabban kezd el cikkeket készíteni.

Annak megnézése, amit más szerzők publikálnak, remek lehetőséget kínál a tégla cikkkampány fejlesztésére. Mindig kerülje el a tartalom plagizálását, de azt is látnia kell, hogy a szakértők hogyan jutnak el a résükhöz az általuk írt és terjesztett tartalom révén.

Egy kis kutatás hosszú utat érint, amikor a cikkben egy termék vagy szolgáltatás pontos leírását kell megadni. Ha nem sokat tud arról, miről írt, akkor ellenőrizze, hogy elvégzi-e a kutatását, és nézzen meg más felhasználók véleményét, és ellenőrizze ezeket az információkat, hogy a lehető legpontosabb legyen.

Ahhoz, hogy a tégla cikket ténylegesen az üzleti vállalkozásának online marketing-erőfeszítéseihez felhasználhassa, tudnia kell, hogy mely elemek működnek valójában, milyen stratégiák biztosítják a várt eredményeket, és milyen fogalmak a legfontosabbak a folyamathoz. Ezeknek a tippeknek a felhasználásával a tégla cikkhez vállalkozása a kívánt irányba megy.

Kommentek
  1. Én